OHH summon !!!!

by - February 28, 2011

first of all, na kongsi sikit la an my experience nan u all
hurm, hari jumaat 25feb 2011 dalam pukul10 kami sampai di balai polis kuantan..
accompany my boss pegi baya saman kete ayahnye..
perghhhh, barisan bapak la panjang an.. imagine la kan, we'll berdiri terpacak at situ start dari kul 10 sampai la kul 12.30pm baru la my boss dapat masuk dalam..
cheh, aku ngn membe aku ngn muke leganya nunggu di bawah khemah while wait for my boss yg dah ade lam office uh..
SEKALI..
i got message from Tengku Irma @ my boss la an
"mira, akak tak gerak dari tadi, dok tercongok di hadapan kaunter".. hadoiii.. aku pun tanye, awat lambat sgt ? "then she said, Printer dyeorg rosak and konon2 nyer officially OFFLINE !
aku dah nyumpah seranah da kt lua ngn mmbe aku ann.. 
cam S*** je service BP K******.-SENSORED-
HAHAHAHAHA
b**** betol la ann.. dah lah berpeluh beratur panjang2 ann
then terpakse balik bodo2 gitu je.. ta bley bla betol la..
mmg we'll xd mood ah pastu an.. then lunch je at KP foodcourt.. melantak sakan ah ea coz geram sangat !!
  na nangis pon ad actually coz my boss da betol2 depan kaunter time tuh.. then OFFLINE =,='
xp la ann.. pengalaman mengajar erti kehidupan !
that's important DEAR :)

hahaha, FOR SURE my boss dah pon baya saman through online..
"kene charge rm2 satu saman pon xp asalkan ta yah beratur da cm harituh" kata sis Irma :)
sian at dier :)

so, yang maleh gi bayo kt balai yg lembab tu.. buley je online ukey :)
save ur time :)

THAT'S ALL 

GODSAVEMEFROMSTALKER

You May Also Like

2 comment

Terima kasih sudi baca dan komen :)