'KAKAK' rempit mengamuk !

by - October 11, 2011

assalamualaikum dan selamat malam blogger ..

walaupun hari ni agak penat melampau2.. tapi aku still na share jugak benda nie.. sorry la ye if ade aku terlambat balas jejak. tapi memang ade ponn. byk pulak kan.. aduhaiii.. sejak semenjak nie memang teramat penat la.. kan da na year-end. so aku harus membeliakkan bijik mata, balik lewat ke rumah stay up di office for closed account. akaun syarikat aku je kan. kalau syarikat lain sekali, MASAK aku ! phuuiiii

okayy, macam biasa.. aku keluar ofis pukul 5, then terpacak sorang2 di bus stop MY10.. abang aku pick-up aku dekat2 pukul 6 woooo. sakit punggung duk situ lame2. haisyyy, kematu kejap. hahaha.. sambil tengok kete berlambak lalu lalang depan mata, tak perasan jam da pukul 5.45.. maka, sampailah abg aku kat situ dengan HONDA Ex5 nyerrr. kami pon teruskan perjalanan.. sesampai kat jalan wong ah jang. korang tau kan kat mane? alaaaaaaaa kat traffic light tu kann.. cm biase la kan, petang2 orang na balik umah, mmg penoh la kat situ kannn... abang aku dengan senang hatinya mencilok di LINE tengah. straight pulak tu kannnnnn. bapak cuak nyer aku, nak2 sebelah lori. mmg na terkencing pon ade kann. tapi aku tahan je.. buat2 cool kan.. tengah abg aku syiokkk layan cilok2 dier, tetibe sangkut pulak kan.. dier tak perasan ade moto kat belakang.. naseb baek ta eksidenn ann. motor tu pulak kepunyaan perempuan aka minah rempit. nape aku panggil camtu? sebab pkaian, kasut dier, sejibik pakaian mat rempit ! HAHAHAHA, soory ah sis.. dier mmg bengang la an ngn abg aku. abg aku wat bodo jek.. bley gelak2 pulak tuh.. aku join jela kan.. aku mmg happy go-lucky pun. HAHHAK. hakk tuihh!

tak takot tengok muke kakak tu. sebab dier kiut :D

abg aku pon bawak moto ngn laju potong minah rempit tu.. sampai je kat permatang badak, dier potong balik wooo ! ayokkkk2 abg aku kan. memotong sambil sedekah ooo.. korang tau sedekah mende? sedekah jelingan sinis macam nak telan orang ! HAHAHAH. abg aku gelak smbil cakap, LAH, minah rempit rupenyer~~ baru nak ngorat.huhuhu.. hampeh toi hang ni balong ! *kate aku kat dier.

lepas je abg aku potong balik, tak nampak dah akak rempit tuh. mybe dier duduk situ kot. HAHAHA. jahat pulak aku kann.. tapi na wat caner, dah ketentuan. kene PASRAH. last but not least, kami sampai kat rumah around 6.30pm dengan selamat. syukur alhamdulillah :D:D SEKIAN

p/s : kalau ye pon salah abg aku, tak boleh ke ckp elok2. abg aku tak sengaja na clashed ngn kau. dah tak nampak, na wat caner? ce bygkan kalau kau jadi cmtu? budi bahasa budaya kita. malas na bebel, nnti korang boring. HAHA. aduhai nye punnn :D PEACE!



You May Also Like

3 comment

  1. permatang badak kuantan ke ni? best seronok aok merempit sekali yek.

    ReplyDelete
  2. afzan : ha ah, kuantan lerr.. mmg beh rempit. sampai na terkucil. ehehe :D

    ReplyDelete
  3. ninie : insyaAllah rara join yaa :)

    ReplyDelete

Terima kasih sudi baca dan komen :)