Sahabat Katak Comel

by - March 10, 2012

assalamualaikum wbt.
selamat petang sayang2 kuh sekalian ..

hey, wassup dude ? hope weekend ni korang dapat lakukan sesuatu yang baik dan berfaedah ye. macam aku, harini aku pi kenduri kawen dua buah rumah. pehhhhhhh, penuh kot perut harini. alhamdulillah, makin ramai pasangan yang mendirikan masjid. AKU? ntah bile -- calon please ? ngehehehe .. namun, bukan itu yang aku na bebelkan kat sini. petang sabtu ni, aku ter-rajin na join segmen membe gila2 aku, si MIRAAKIM katak comel. pada cikgu, wa da tunaikan janji lu, wa join ini segmen. walaupun wa ta habis lagi dengan sakit perut ni, wa tetap join segmen lu. MOHON DIPERTIMBANGKAN untuk menang* muahahaha ----



okay, aku nak tag dekat sorang mmbe blogger ni :


okay, sila join ye ain kuh sayang ! pada semua blogger yg nak join, meh la join cepat2 ye. segmen sempoi je kot. just click on banner katak comel kat atas ni. tarikh tutup penyertaan pukul 11.59 bersamaan 11 Mac 2012. okay, wish me luck. boley jadi fofular taw ! ngehehe. 
SELAMAT MENCUBA ! adiosss --



p/s : harini ade kenduri, esok pun ade lagi. pehhhh, kalau yg hidup bujang tu mmg jimatla duit belanja makan tengahari kan. wakakaakaka --

You May Also Like

6 comment

  1. pegi kenduri x ajk,tu psl la..ahaha
    wekk2

    ReplyDelete
  2. mcm kenduri wa plak suke2 ati na ajak lu. hahaha

    ReplyDelete
  3. aien : anda terlambat. ahaha :)

    ReplyDelete
  4. singgah sini jmpe shbt ktk comel ..followed

    http://rajafarah94.blogspot.com/2012/03/sahabat-katak-comel.html

    ReplyDelete

Terima kasih sudi baca dan komen :)