Pakej DIY Pelamin Murah By Wada

by - October 20, 2016

Assalamualaikum.

Bagi B2B (Bride to be) yang tercari-cari pakej DIY murah untuk pelamin sanding/nikah mahupun akikah, kami team ByWada menyediakan pakej serendah RM150 untuk anda!


Alhamdulillah disamping saya bekerja tetap di Sektor Awam, saya juga menjalankan bisnes Bridal dan sewaan barang-barang pelamin bersama-sama dengan adik-beradik saya yang lain. Bisnes family, senang cerita :) 
  • Haa tunggu apa lagi korang? mai la tempah ngan ai ni. sambil tu support bisnes orang melayu. hehe. selain daripada item dalam gmbr kat atas tu, korang jugak boleh request loose item yang lain macam kerusi and chandelier. Pakej kat atas ni pakej basic. so korang nak request yg lain, boleh terus direct contact kitaorg okay. Details semua ada tertera di gambar atas ni :)
Based in Kuantan and Kemaman sahaja ye. yg lain tak dapek den nak nolong haa. hehehe.
Thank you! Tunggu next post, Sekitar Majlis Perkahwinan Abang Wan Asmawi + Norul Ikma pada 1/10/2016 dan Majlis Sambut Menantu 08/10/2016. Keseluruhan Majlis #TeamByWada yang jayakan. Alhamdulillah both Majlis went well. Syukur! Semua sangat berpuas hati. JYEAH!

Bye!

You May Also Like

0 comment

Terima kasih sudi baca dan komen :)