hey ! kereta idaman !! :)

by - March 01, 2011

eh2, na share sikit kereta idaman aku.. hahaha.. ce teke?? tettttttttttttt.. salah jawapan anda tu.. HAHAHA..
from my first impression, yes ! i da terpikat ngan u wahai suzuki swift !! YEAH !! hee... that's my dream car :)
ohh, sangat cantik nak2 lagi white colour yang sporty.. PERGHH !! mmg cantik la ann.. meleleh tengok beb.. hee ~~ kalau la aku dapat ann.. tapi xtaw la bile boley dapat :(
walaupon ta dapat drive lagi that car, tengok gambar kereta pon dah cukop mengubat rindu.. hee.. tape la ann, at least aku ade impian an.. na memiliki suzuki swift white sporty !! korang ade ker?? HAHAHA..

ok2, nah amek la tengok gambo kereta aku yang tak seberapa ni..
HAHA, poyo :)



dari hadapan : cantik :)


dari belakang : menarik :)


dari sisi kanan : tertarik :)


dari sisi kiri : memang d BOMB !! bombastic :D


hey you.. ! make sure sebelum kawen dah ade car ini tahu !!
HAHAHAHA (DEVIL LAUGH) :D

that's all ya :)


wannuramirahmohamadsomething



You May Also Like

4 comment

  1. lah..tuh jer?tp..ku pon suker..tp....byk lg lain lg suker..hehe..org kayer

    ReplyDelete
  2. iyela.. yang ni je yang den mampu and satu agi aku ta suke kete beso2.. dok minat :)

    ReplyDelete
  3. aku suker nih gak..comel kan..tp..ku aser mcm nk lain pulop..haha...mampu ko kater?baper kene byr?ce citer..ce citer

    ReplyDelete
  4. hahaha.. mampu time da keje t ah.. sekarang ni nok beli beskal pon tak mampu.. hahaha

    ReplyDelete

Terima kasih sudi baca dan komen :)