LESEN dan THE SHIP ? LOL :D

by - March 04, 2011

salam buat bloogy2 sekalian..
hari ni na story sikit bout my lesen......

okay, start daripada bulan dua 2011.. aku da dapat lesen L.. yes! after my computer test.. alhamdulillah la an ta paya na repeat.. HAHAAHA.. okay, ayah aku cakap, pas praktikal ni baru start belaja kereta.. actually aku ni da xsabo na belaja kete.. tapi memandangkan pendapat yang diberikan oleh ayah aku tu, cam bagus jugak la an.. ta serabot nan keje.. bukan serabot hape, tade rest langsung pulak karang..haisyy !! bestnyer la an if da dapat bawak kereta, pegang stereng.. perghhh !! mmg best.. nikmat rase.. hahaha *KOYA..
tapi ada jugak orang ni, da dapat lesen tapi tade keinginan untuk memandu.. hek eley, ape guna bayo duit untuk wat lesen bro, if ta na bawak kete.. NTAH hape2.. Had0ii.. tapi aku ta macam tu, aku mmg na sangat memandu, semangat berkobar-kobar betol ni.. hahaha.. da dapat lesen nanti, tengok rr.. tiap2 minggu I pegi KL ok.. hahaha.. berangan.. pegi BB, date PAVILION, fuhh !! ta mo da balik kuantan.. heee..
na senantiasa disisinya.. 24seven, NON STOP ! hahaha.. dah2, wan nur amirah dah merepek, TALK nonsense jap.. hee~~ pandu suzuki swift plak an.. memang best.. hahaha.. ok2, na start nonsense balik.. HAHA, last year at november maybe.. i follow my uncle went to KL.. he took we (my big bro and lil bro) to BB and drop to dinner at THE SHIP.. hey ! walla weh, memang superb ah makanan dier.. english standard ah babe.. sedap ta terkate.. sampai bro aku ta habis doh makan.. satu pinggan like to two person you know.. hahaha.. mmg best ah.. i recommend u all la pergi.. good for couple especially !! *you, apalagi?? ta reti2 na bawak i? HAHAHA.. THE SHIP is like a bar actually.. ad live show.. while eat, bole tgk orang nyanyi.. HAAA.. mmg best.. kt PINTU DEPAN... ade guard pulak jage.. mcm jaguh bina badan babe.. gagah perkasa !! HAHAHA.. dinner yang best that night.. thanks to pak cik zamri kami :) we love you <3

ok, i da penat melalut2.. chow ! hee

fresh ur minds with this :)




LESEN SAYA :)



caner la aku test parking nanti ea? wisau =,='




THE BEST STEAK ever !! only at THE SHIP ;)




saya dinner di sini with my beloved :)




see the word ? THE BEST STEAK IN TOWN :)


ok, that's all..
if u already at bukit bintang.. welcoming to THE SHIP :)
mmg steak dier TERBAIK !! 



wannuramirahmohamadsomething






You May Also Like

2 comment

  1. nak pi kl pon xreti2 nk ajak aku skl ker?yer dop dpt lepas tuh/haha

    ReplyDelete
  2. hahahaha.. jahat ah mu.. bagi rr semangat sikit !! hahaha

    ReplyDelete

Terima kasih sudi baca dan komen :)