ANNISSA dan CHELSEA !

by - July 21, 2011

salam dan selamat malam blogger tegar sekalian ! wahhhhhhhhhhhhhh.. dah berape lame aku ta update blog nie. berabuk dah.cewah.. hehehe.. malam nie ade 2 event penting bagi aku. first sekali ANNISSA then opkos la perlawanan bola sepak. M'sia vs Chelsea uh bhai.. ! korang sokong mane? lantak koranglah, aku sokong harimau malaya jer.. yg luar aku ta sokong. maap la yek. ehehehe.. start maybe around 8.30 then habis kul 10.40pm kot. result 1-0. MALAYSIA TEWAS. tapi xpe der, 1 jerrr... ta keciwa sangat. okaylah tuh kan. pemain2 M'sia yg superb tade pulak malam nie. huhuhu.. okay2, pas abeh je aku tgk bola tuh.. aku teros capai remote cntrol then alih siaran TV3 pulak. ANNISSA tu.. episod last. fuhhhhhhhhhhhhhh !! akhirnya si balkis meninggal n si shila jadi giler. sadis kan? tapi na wat caner, dah skrip mcm tuh, direct jela.. HAHAHA ! yg last sekali aku ta puas ati, tetibe tunjuk anna muntah2. dia PREGNANT kah? anak sape? KAMAL ke? ke dah kawen lain? adooooooooooooo.. citer tergantung sokmo. camtulah citer org melayu. geram betol. haha.. dah2, jangan na mara2 sangat.. mata da kuyu da nie.. sorry la yep blogger, lately i sgt2 bz.. xd mase langsung na update blog. sibok dengan kerja, kerja dan kerja. but im not WORKAHOLIC pon. hehehe. ni pon talak tau bile pulak na update. just tunggu jela yep ~~ :) PAPE pon HARIMAU MALAYA terbaik ! hitam kuning hitam kuning * 


SALINGAN ~~

HABIS DAH CITER PEBRET AKU NIE..



CHELSEA vs MALAYSIA.
1-0 

ANNISSABOLA.PEACE.SALAM

You May Also Like

0 comment

Terima kasih sudi baca dan komen :)