MASTER Chef ? Bhaha ~~

by - September 17, 2011

salam dan selamat petang blogger sekalian. ape bikin petang2 sabtu nie? mesti ramai yang pergi kenduri kawen kan? ramai betol orang kawen bulan 9 nie kan. bulan syawal.. huhuhu.. rase macam nak kawen jugak je.. awk2, cepatlah pinang saye.. BAHAHA. muntah sekali* ! okayyy, oleh kerana harini mommy aku keluar attend wedding orang, so menjadi kewajipan aku untuk masak for lunch. MANE taknya, si abang ngah aku ade kat umah, takkan na bio dier berlapor kot kan. aku nie ta bape kisah sgt pasal makan. *statement ta ley bla~~ huhuhu.. so, kerana kasih syg aku padanya, aku pon masaklah AYAM MASAK MERAH. before that masak nasi dulu. ekekeke. sambil layan blogger afzalsukasuki kat shoutbox, nyempat lagi memasak. HAHA, hebat tak hebat tak? wakakaka. naseb bek ayam goreng ta hangit. bahahaha. cun cantik je kalernyer.. tajuk entry macam gempak je kan. master chef, padahal baru masak ayam masak merah. hehehehe. PERASAN ! (bia aku ngaku dulu sebelom korang cakap) kikiki. nak tengok tak hasilnya??? nakkkk?? bayooo lapanplohsen dulu. ehehehe. okay2, moh ler tengok. jangan terliur yee.. ehehe :P:P

hohoho. MASTER CHEP. haha



amacam? korang rase aku da layak ke jadi wife orang? bahahaha. abang aku tibai licin, sedap lerrtuwww. alhamdulillah. berbaloii aku masak. tau tak ape rasenye kalau orang kenyang sebab masakan kite? rase PUAS HATI yg amatttt ! ekeke. yg pasti lunch korang seme agi behh dari aku kan. takpelah, aku besederhana jee.. hahaha. okay, dah2, thanks for bace. NAK RASE? meh kuantan la bhai :D:D

sebelom itu, dengarlah pantun dua kerat aku. pecah paip panggil pomen lepas bace harap komen. muahahaha. PEACE !



You May Also Like

7 comment

  1. sedap nih mkn dgn nasi panas..
    leleh a-liur...mkn megi je td. Laki takda malas la nk masak...huahahaha..

    ReplyDelete
  2. haaaa. makan ngn nasi panass.. pehhhh. sodap uh. tapi saye pon peminat maggi no 1. bahahah :D

    ReplyDelete
  3. L patutla dia senyap..memasak rupanya.sy plak g bantai tdo.eh hujan la,tak jadi keluar bli brg nak masak lauk berbuka.tapau awak takleh k?hehe

    ReplyDelete
  4. ehehehehe. tapau jelaaa. waw, puase 6 ke puase ganti? ekekeke. :D:D

    ReplyDelete
  5. perrrr... nampak sedap, kalau rase mst la lagi sedap kan kan?? hehe

    ReplyDelete
  6. nick dot anis : ta terror mane pon. sempoii ngat uh. huhuk

    kjaharun : insyaAllah sedap. ekekeke

    ReplyDelete

Terima kasih sudi baca dan komen :)