Setelah di private !

by - September 10, 2011

salam. gud morning semuaaa !! waduh2, udah lame nggak buka ini belog. nape aku lame tak bukak? sbb tgh cari idea lagi na design ini belog. mmg tak cantik pon. tapi malas la na cantik2 sgt. aku berblog ni sekadar untuk berkongsi maklumat dan luahan perasaan. blogger datang nak blogwalking takkan sebab belog tu cantik kot. HAHA. macam kelako jep kann. yg penting belog kemas dan teratur sudaaa. malas na cun2 sangat. muahahaha.  oleh kerana gian ingin menulis entry baru. maka aku malas da na private2 blog. lantaklah tak cantik pon. yg penting aku ni bukan gurly2 sgt. simple je. taksuke belog sweet2 sgt. suke yg putih bersihhh, suci murnii. hehehee.. tadelahh. tak kesah la. hak masing2 kan. aku ni malas, korang rajin. sebab tu blog lawooo ! pheewittt :D ok2, tanak merepek. aku mmg sedang bahagia skrg. kenape?? sebab dah ade mmbe baruu. satu bangunan dengan tempat kerja aku !! keje kat LHDN. pehhhhhhhhhh, mmg lega la kan, ade jugak teman aku borak2, lau tak lunch sorg2 jelaaa. bapak bosannye ! semalam dier treat lunch aku kat RASAMAS, kuantan parade. heheheh.. baru jumpe dah treat2 kannnnnnnn. SANGAT BAIK ok ! budak baik ni namenye siti norhamizah aka mieza yana mimie *NAME facebook. abaikan.. MUAHAHA. ex student smksm, kuantan. pasni suruh banje pizza pulak. HAHAK. padan mukooo :D

ok, dahla, tu jeee.. sedang happy ni. taley tulis byk2 kang merapu yg banyak. hehee.. BYE2.



HAPPY BLOGGING ;)

You May Also Like

5 comment

  1. wah-wah..lame menyepi kan..hehe..=)
    okeila ur blog..xdek yg beze sgt..still smart dowh..matured gitu dooong..=)
    erm..nak gk kawan ngn kawan ko tu..hehehe..[menyebok sudah]..(~_^)..

    ReplyDelete
  2. HAHAHA. jangan na matured sangat. tak cantik cm blog HANG laa. ekekeke. kawan jelah, t aku bg num phone ko kt dier? hahaha

    ReplyDelete
  3. amboi org dah belanja sekali nak mintak berkali2 pulak.. haha

    papepon blog ni mmg putih suci bersih.. kelassss gituu..

    ReplyDelete

Terima kasih sudi baca dan komen :)