Kenduri Kahwin 2012.

by - January 01, 2012

assalamualaikum .. selamat petang ,





terlebih dulu, aku na ucapkan selamat menyambut tahun baru 2012 pada hang pa semua. ini first entry aku bertarikh kan tahun 2012. lepas ni da tadak da entri aku 2011 kat belakang kan. usia pun dah semakin bertambah. itu yg aku tak puas ati sebenarnya. wahahahaha.. aku makin tua, tapi tak setua korang la. masih remaja gitu. hihihik. wtv ! tahun 2011 memberi banyak impak dalam hidup aku. memori yang paling manis yg takkan pernah aku lupekan ialah : aku berjaya genggam skrol diploma perakaunan. setelah 3tahun aku bersusah payah, akhirnya terbalas dengan kejayaan pada hari konvokesyen lalu.. alhamdulillah.. :)

best kan bagi parent yg sambut kelahiran anak mereka tepat jam 12.00am semalam. pehhhh, baby new year tuhh. pandai parent dyeorg merancang kan. betol la kata orang, FAMILY PLANNING itu penting ! hohoho. tetibe ~ Tak kurang jugak tentang pasangan pengantin baru yang bersanding pada hari ni. pehhhh, tarikh keramat tu kan. first year 2012 tu. harap2 tarikh tu dapat kekalkan mereka hingga ke akhir hayat kan. macam rumah kenduri yg aku terjah harini, pengantinnye bukan main mude lagi, baru habis spm. byk pulak duit dyeorg kan. fuhhhhhhhh, dasyat budak2 skrg. aku g attend majlis tu slumber berpakaian santai, pakai shirt labuh dengan slack jeans. kui2. mentang2 la kenduri tu dekat kan, aku rase malas na iron baju kurung. na g makan kejap je pon. habis makan blah, hahahahaha. ape2 pon, sebelom bla, pi la cium tangan tuan rumah dulu.. na bg duit? aku ta keje lagi.. bg senyuman cukupla. senyum itu kan sedekah.. HIHIHI. *senyum nampak gg.

kepada semua yg bersanding pada harini, aku ucapkan selamat pengantin baru dan selamat tahun baru 2012. semoga hangpa semua cepat2 dapat zuriat dan kekal hingga akhir hayat. pada ibubapa yg menimang cahaya mata pada harini, cheq ucapkan TAHNIAH ! nnti cheq rekeman suruh masuk world book of records. ngee ~

p/s : yang lepas biarkan berlalu, mulakan hidup dan bina azam baru di tahun baru ni. moge apa yg kita hajati untuk tahun 2012 ni tercapai hendaknya. amin :)

You May Also Like

4 comment

  1. selamat thn baru... ada kawan kawen 1/1/2012. tapi x p. jaoh.. huhu

    ReplyDelete
  2. cik tikah : selamat tahun baru dear :)

    picoz : happy2 too :D


    hyz : takpela, raikan dari dgn doa dari jauh pon ok :)

    ReplyDelete

Terima kasih sudi baca dan komen :)